TORSDAG D. 11/12 

Sindssygt stressende dag, vi har skrevet løs, og jeg syntes klart det indtilvidere har været den mest stressende dag nogensinde. Jeg tror stadig at jeg har hovedpine grunden at vi har stresset så meget, og tilsidst blev vi også nødt til at tage tidligere hjem end forventet. Vi er heldigvis næsten helt færdige med det skriftlige og lidt af vores prezi-fremlæggelse, så det er vel meget godt. 
Udover det har vi været nede og kigge i kælderen, hvor vi regner med at skulle fremlægge. Der er en stemning over det, som jeg synes passer meget godt til vores tema, da skizofreni jo er en uhyggelig ting, med stemmerne i hovedet. I morgen skal vi ned med en projekter og tjekke om det fungerer. Det krydser jeg fingre for, men ellers må fremlæggelsen jo bare være i klassen? 
Jeg glæder mig bare super meget til at få afsluttet hele, og endelig få fremlagt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar