ONSDAG D. 10/12



Grunden de tekniske fejl i går, blev det i dag at vi skulle lave vores produkt (videoen). Det gik overraskende meget godt - vi havde alle tre regnet med, at vi ikke ville kunne tage det seriøst, men det gik virkelig fint, og det endte tilsidst med at der kun var meget få fraklip, hvilket virkelig er godt nu hvor der er tale om omkring de 40 klip.
Vi fik hurtigt filmet det hele, hvor jeg spillede en pige med kataton-skizofreni. Det var en mærkelig oplevelse, da jeg HELE tiden skulle bevæge mig. Det var i starten svært at forholde sig til, men man skulle lige finde rytmen. Freja havde paranoid-skizofreni, og Josefine havde hebefren. De spillede virkelig deres roller godt, jeg var især overrasket over Josefine's. Josefine gik hurtigt igang med at redigere i filmen, da hun var den der havde mest styr på det, af os alle tre, og der også havde redigerings-programmet. 
Tilgengæld begyndte Freja og jeg på det skriftlige.. Lige dét øjeblik, fandt vi ud af, at vi havde gjort det hele forkert, og at alt skulle laves om. Vi havde i troen om, at arbejdsspørgsmålene skulle indføres i det skriftlige, gjort meget umage af dem, og nærmest kun svaret på dem. Det var desværre ikke sådan at det skulle stilles op fandt vi ud af, og derfra skulle vi starte helt forfra.. Dog tog vi det meget godt, som en gruppe, og tænkte positivt og startede forfra med en positiv attitude. Det var hårdt og stressende, men vi gik herfra igang med den rigtige skriftlige-aflevering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar