FREDAG D. 12/10 

I dag er ENDELIG den sidste dag!!! Jeg håber virkelig, at det hele fungerer. Vi vil gerne lige hurtigt få godkendt vores skriftlige, inden vi får det printet. 
Planen er, at få printet det hele, få sat vores video i et USB-stik, få tjekket om projekteren virker nede i kælderen, og ellers få styr på vores prezi, sådan at vi kan få det øvet. Det er en smule stressende, og jeg håber som sagt på det bedste. 
Det er en smule træls, at vores fremlæggelses-tid er blevet rykket til sidst på tirsdag. Det har selvfølgelig sin fordel, da vi har endnu mere tid til at øve, men ellers synes jeg at det er en smule nedtur, at vi er de sidste, da jeg ellers virkelig gerne ville have det overstået, men det går vel nok... Jeg krydser fingre for at det hele bliver godt og overskueligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar